Algemene Voorwaarden
VOET pedicurepraktijk en wondzorg
Verpleegkundige
Pedicure
Medisch pedicure
Nanneke Dorenbos
Gasthuiskamp 41
7203BH Zutphen
Tel: 0617072441
E-mail: info@jouwvoeten.nl
Bedrijfsgegevens
KvK nr.: 91302439
BtwID: NL004880503B56
BIG: 59001541830
Procert kwaliteitsregister: 18469
Provoet: 320234
AGB-bedrijf: 91017592
AGB pers: 91125296
Algemene voorwaarden van VOET pedicurepraktijk en wondzorg
Hierna te noemen “VOET”
Algemeen
Deze voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Voet en cliënt. Bij het aangaan van een afspraak bij VOET gaat U akkoord met deze algemene voorwaarden.
Diensten
Pedicure en verpleegkundige Nanneke Dorenbos zal de pedicurebehandelingen en verpleegkundige (wond)zorg naar inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
Afspraken
Behandelingen kunnen via Whatsapp, per mail of telefonisch gepland worden. Bij verhindering van een afspraak dient dit zo spoedig mogelijk, uiterlijk 48 uur, voorafgaande aan de afspraak gemeld te worden aan VOET. Dit kan via Whatsapp, via de mail of telefonisch gedaan worden. Als de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, zal VOET een factuur sturen met het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling. VOET moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk en zo mogelijk uiterlijk 24 uur voor de behandeling afmelden. Mocht het om overmacht gaan dan, hoeven beide partijen zich hier niet aan te houden.
Tarieven en betaling
VOET vermeldt alle tarieven op de website. Bedragen zijn vermeld in euro’s en inclusief BTW. Cliënt dient na afloop van de behandeling en eventuele aankopen van producten het verschuldigde bedrag per pintransactie of contant te voldoen. Ook mag cliënt de betaling voldoen per overboeking, waarvoor een factuur verstrekt zal worden. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
Persoonsgegevens en Privacy
VOET zal bij een intake alle relevante, persoonlijke en medische gegevens van de cliënt opnemen in een geautomatiseerd klantensysteem. Deze gegevens zijn noodzakelijk voor het goed kunnen uitvoeren van de behandelingen. Deze gegevens worden volgens de richtlijnen van de Wet Bescherming Persoonsgegevens vertrouwelijk behandeld. VOET zal gegevens van de client niet verkopen of verhuren aan derden.
Geheimhouding
VOET is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. De geheimhouding vervalt als een rechterlijke uitspraak of op grond van een wettelijke bepaling er een verplichting gesteld wordt de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Aansprakelijkheid
VOET kan niet aansprakelijk gehouden worden voor schade die is ontstaan doordat cliënt onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen en/of medicijn gebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
VOET is niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van persoonlijke eigendommen van cliënt.
Beschadiging en diefstal
VOET heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen als de cliënt apparatuur of producten beschadigd. Diefstal zal altijd gemeld worden bij de politie.
Garantie
VOET geeft de cliënt 7 dagen garantie op de verrichte behandeling (orthese, nagelbeugel, nagelreparatie). U ontvangt binnen deze tijd, kosteloos een nieuwe behandeling, een deel ervan of een reparatie.
De garantie vervalt wanneer:
De cliënt andere producten dan door VOET geadviseerd heeft gebruikt.
De cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd.
De client het advies om medische hulp te zoeken niet binnen drie werkdagen heeft opgevolgd.
De client de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruik.
De client deze melding niet binnen deze 7 dagen gemeld heeft. Dit melden mag per mail of telefonisch.
Klachten
VOET zal haar best doen om een klacht van cliënt over een behandeling samen te bespreken en een oplossing te zoeken. Deze klacht zal zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 7 dagen schriftelijk of telefonisch gemeld moeten worden aan VOET. De cliënt krijgt dan, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van deze klacht, een adequaat antwoord. Bij een gegronde klacht zal de behandeling nogmaals uitgevoerd worden voor rekening van VOET. Wanneer er niet tot een overeenstemming gekomen kan worden dan zal de klacht voorgelegd worden aan “de Geschillencommissie”. De geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd is.
Wettelijke verplichting
VOET heeft zich wettelijk te houden aan de meldcode voor huiselijk geweld en kindermishandeling. Meer info hierover kunt u vinden op de website van de overheid. VOET heeft een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering afgesloten.